Woonplaats Hengelo, Overijssel

Sander Janssen

• Kandidaat #13
Woonplaats Hengelo, Overijssel

Sander Janssen heeft zich al decennia ingezet voor een vrijer, veiliger en welvarender Nederland. Hij zet zich hiervoor in als trainer van de Haya van Somerenstichting, als gemeenteraadslid in Hengelo, en in diverse andere functies binnen de VVD en daarbuiten. Zo heeft hij bijvoorbeeld meer dan tien jaar lang als trainer bij onze zusterpartijen in Europa en de ALDE geholpen bij het versterken van ons liberale gedachtegoed over de grenzen heen.

Hoewel hij zichzelf graag als een generalist beschouwt, is hij goed ingevoerd in diverse thema’s. Dit komt voort uit zijn werkervaring op het gebied van digitalisering (IT), handel en industrie, zijn politieke ervaring en interesse in milieu, duurzaamheid, energie, defensie en infrastructuur. Daarnaast heeft hij een opleiding genoten als personeelsadviseur in human resource management, met een bijzondere focus op interculturele communicatie en management.

Bekijk andere mensen

Bekijk onze mensen