Word lid

Voor slechts € 25,- lid zijn van de VVD? Dat kan met het VVD-introductielidmaatschap. Zo maak je kennis met de VVD en leer je of het lidmaatschap ook iets voor jou is. Het lidmaatschap stopt automatisch op 31 december 2018, je zit nergens aan vast. Je bepaalt zelf of je daarna lid wilt blijven.

Waarom VVD-lid worden?

De betrokkenheid en steun van leden is van onschatbare waarde voor onze partij en ons land. Samen streven we naar een liberaler Nederland. Een Nederland waarin mensen hun eigen leven in vrijheid en in veiligheid kunnen inrichten. Een Nederland waarin we de vrijheid van anderen respecteren, omzien naar elkaar en de helpende hand uitsteken naar mensen die dat werkelijk nodig hebben. Een Nederland waar criminaliteit en fraude worden bestraft en hard werken en ondernemerschap beloond.

Word lid

Voordelen VVD-lidmaatschap

Meepraten: Zowel lokaal als landelijk kun jij de koers bepalen, meepraten en je stem laten horen (stemrecht krijg je na 6 maanden). Sluit je gratis aan bij een thematisch netwerk om mee te praten over een specifiek onderwerp dat jou aan het hart gaat.
Ontmoeten: Vergroot je netwerk, ontmoet gelijkgestemden en de politici van nu en de toekomst, zowel landelijk als bij het lokale netwerk van de VVD in de plaats waar je woont.
Ontwikkelen: Door actief te worden in de partij en deel te nemen aan opleidingen.
Krijgen: Toegang tot lokale en landelijke VVD-evenementen, 6 keer per jaar het ledenmagazine Liber en wekelijks de VVD nieuwsbrief.

Voorwaarden VVD-introductielidmaatschap

Het introductielidmaatschap is bedoeld om kennis te maken met de VVD. Als je eerder lid bent geweest, kun je hier geen gebruik van maken.

Voorwaarden | Betaalmogelijkheden | Contributiebijsluiter