Facebook pixel

De Facebook-pixel

De VVD gebruikt de Facebook-pixel. Wij geven daar graag duidelijkheid over.

Wat is de Facebook-pixel?

De Facebook-pixel is een klein stukje code dat is ingebouwd in onze website. Wanneer je onze website bezoekt, werkt de Facebook-pixel als hulpmiddel waarmee Facebook kan bijhouden wat jij op onze website doet. Op die manier kunnen wij een duidelijker inzicht krijgen in de activiteiten van bezoekers op de VVD-website.

Waarom gebruikt de VVD de Facebook-pixel?

Wij kunnen de gegevens die Facebook voor ons bijhoudt analyseren. Daardoor weten wij bijvoorbeeld in welke van onze standpunten je geïnteresseerd bent. Zo kunnen wij jou later Facebook-berichten en -advertenties laten zien over onderwerpen die jij interessant vindt. En Facebook kan ervoor zorgen dat onze advertenties gezien worden door mensen die waarschijnlijk geïnteresseerd zijn in onze boodschap.

Mag de VVD de Facebook-pixel zonder mijn toestemming gebruiken?

Hoe zit het met mijn privacy?

Wij krijgen van Facebook geen informatie over jouw bezoek aan andere websites dan die van ons. Facebook zelf is gerechtigd om de gegevens op een beveiligde manier door te geven aan derde partijen. Om te weten wat Facebook met je persoonsgegevens doet, verwijzen we je dan ook naar de privacyverklaring van Facebook.

Heb je een vraag? App ons!
Whatsapp +31623937475