Ruimte geven. Grenzen stellen.
Lid worden Inloggen

VVD op Twitter.

Op Twitter kun je er op een leuke manier achterkomen waar de politieke partijen voor staan. De VVD is er heel actief, net als op FacebookInstagramLinkedInYouTube, en Pinterest.

Kort overzicht standpunten

Twitter is ideaal als je snel wilt weten wat de standpunten van een politieke partij zijn. De VVD vertelt er kort over de partijpunten van groen tot de strafbaarstelling van illegaliteit. Als de door de tijdlijn scrolt, vind je zo heel veel standpunten op een rij. Uiteraard kiest de VVD zelf de speerpunten. Zeker in de aanloop naar de verkiezingen van 2021 zal het vooral over die onderwerpen gaan.

Leden Tweede Kamer

Bijna alle Tweede Kamerleden van de VVD hebben een account op Twitter. Zo kun je precies degene volgen die de standpunten verwoordt over de onderwerpen die jij interessant vindt. De VVD retweet ook regelmatig berichten van de leden van de Tweede Kamer. Fractievoorzitter Klaas Dijkhoff laat er vaak van zich horen.

Contact

Je kunt leden van de Tweede Kamer mailen, hun adressen zijn op onze website te vinden. Maar via sociale media krijg je sneller en makkelijker contact met de VVD. Je kunt je vraag het beste appen naar +31 6 23 93 74 75. Ook als je reageert op een van onze berichten op Facebook, proberen we je vraag of opmerking zo snel mogelijk te beantwoorden.

Blijf op de hoogte.

Word lid van onze nieuwsbrief.

Confidental Infomation