Congres januari 2024

5 januari 2024
VVD Congres

Kom je zaterdag ook naar ons congres? Met een speech van Dilan Yeşilgöz-Zegerius, deelsessies met onze Tweede Kamerleden en nog veel meer!

Meld je hier aan!

We halen ons najaarscongres in wat door de ingelaste Tweede Kamerverkiezingen geen doorgang kon vinden. De AV zal grotendeels in het teken staan van de Europese Verkiezingen op 6 juni 2024, want we zullen ons verkiezingsprogramma daarvoor vaststellen. Maar natuurlijk is er ook alle ruimte voor inhoudelijk debat en de actualiteiten in de landelijke politiek.

Een mooi voornemen voor 2024: neem iemand mee om kennis te laten maken met de VVD, zo groeien we samen.

We zien elkaar in het NH Conference Centre Leeuwenhorst in Noordwijkerhout. Wij kijken er ontzettend naar uit!

Wil jij er ook bij zijn? Aanmelden kan via onze ticketshop.

Ben jij lid van de VVD en wil je iemand, die dat nog niet is, graag kennis laten maken met de VVD, dan ben je van harte welkom om een introducé mee te nemen. Via de ticketshop is het mogelijk om een introducé-ticket aan te schaffen.

Programma

We starten direct in de ochtend met de Algemene Vergadering. De deuren zijn vanaf 09.00 uur open voor een kopje koffie of thee met wat lekkers erbij. De dag sluiten we om 15.00 uur af met een gezellige borrel.

De praktische informatie kun je hier downloaden.