VVD op LinkedIn.

LinkedIn is het meest zakelijke sociale medium. De VVD is er heel actief, net als op FacebookTwitterInstagramYouTube, en Pinterest. Op LinkedIn plaatst de VVD vooral inhoudelijke teksten, afbeeldingen en video’s over onze standpunten.

Fractievoorzitter

Fractievoorzitter Klaas Dijkhoff besteedt veel aandacht aan zijn grote hoeveelheid volgers op LinkedIn. Hij zet er regelmatig zijn standpunten op een rij en gaat ook met mensen in gesprek. Ook andere leden van de Tweede Kamer hebben een account op LinkedIn. Zij delen daar informatie over de thema’s waarover zij het woord voeren, zoals onderwijs en de rechtsstaat.

Programma partijen

Op LinkedIn is er veel ruimte voor serieuze discussies. In de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen in 2021 kun je er dus dieper ingaan op het programma van de politieke partijen. Zo kun je partijen en hun standpunten goed vergelijken. De VVD plaatst zelf regelmatig inhoudelijke stukken, en dat doen de afzonderlijke leden van de Tweede Kamer ook.

Contact

Je kunt leden van de Tweede Kamer mailen, hun adressen zijn op onze website te vinden. Maar via sociale media krijg je sneller en makkelijker contact met de VVD. Je kunt je vraag het beste appen naar +31 6 23 93 74 75. Ook als je reageert op een van onze berichten op LinkedIn, proberen we je vraag of opmerking zo snel mogelijk te beantwoorden.