VVD op YouTube.

Op YouTube kun je er op een leuke manier achterkomen waar de politieke partijen voor staan. De VVD is er heel actief, net als op FacebookTwitterInstagramLinkedIn, en Pinterest

Tweede Kamerleden

In de Tweede Kamer worden heel veel debatten gevoerd, die lang niet allemaal op televisie worden uitgezonden. Toch gaan ze altijd over belangrijke onderwerpen, van immigratie tot drugs. Op YouTube plaatst de VVD vaak fragmenten van debatten die onze Tweede Kamerleden hebben gevoerd. Zo hoor je in een paar minuten wat onze speerpunten op dat onderwerp zijn.

Verkiezingen 2021

In de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 2021 plaatst de VVD veel video’s op YouTube. Bijvoorbeeld debatfragmenten van onze lijsttrekker of fractievoorzitter, maar ook uitleg over de standpunten in ons verkiezingsprogramma. Zo kun je de partijen en hun standpunten op een goede en leuke manier met elkaar vergelijken.

Contact

Je kunt leden van de Tweede Kamer mailen, hun adressen zijn op onze website te vinden. Maar via sociale media krijg je sneller en makkelijker contact met de VVD. Je kunt je vraag het beste appen naar +31 6 23 93 74 75. Ook als je reageert op een van onze berichten op Facebook, proberen we je vraag of opmerking zo snel mogelijk te beantwoorden.