De VVD heeft een nieuwe voorzitter gekozen

7 oktober 2022
De VVD heeft een nieuwe voorzitter gekozen 1

De VVD heeft een nieuwe voorzitter gekozen. Duizenden VVD-leden hebben de afgelopen week gestemd. Om 12.00u is de stemming gesloten. Hieronder de uitslag:

Auto Draft 13

Bekijk hier het proces-verbaal en de verklaring van de onafhankelijke toezichthouders, Barbara Visser en Jan van Zanen. Per direct is Eric Wetzels de nieuwe voorzitter van het VVD-hoofdbestuur. We kijken ernaar uit om samen verder aan de partij te werken.

Onno Hoes: “Ik wil allereerst de leden bedanken die op mij gestemd hebben, dat is een hele eer. Eric, ik wil je heel veel wijsheid toewensen, gefeliciteerd met de winst. Ik kijk uit naar onze samenwerking!”

Het waren een aantal spannende weken campagnevoeren, waarin de kandidaat-voorzitters het hele land zijn doorgereisd en uitvoerig al jullie vragen hebben beantwoord. Het is veel over de VVD gegaan, in onze club en in de media. Maar het moet niet over ons gaan, maar over onze kiezers. Over Nederlanders die zich zorgen maken of ze de rekeningen kunnen betalen. Daar gaan we voor aan de slag.

De komende tijd gaan we met elkaar daarover het gesprek aan. We hopen je daarom op 19 november te mogen verwelkomen bij het najaarscongres.

We kijken ernaar uit om samen met jou en Eric verder aan de partij te werken.