Tijdens de laatste raadsvergadering die nog op Raadhuis de Paauw plaatsvond zijn op dinsdag 12 mei twee commissieleden voor de Wassenaarse VVD geïnstalleerd. Het gaat om Cécile Schijffelen en Paul de Man. Hiermee is de fractie en daarmee het team Wassenaarse VVD op volle sterkte om de komende jaren Wassenaar een levendig en leefbaar dorp te laten blijven.
Ruimte geven. Grenzen stellen.