Afgelopen zaterdag kwamen 35 VVD-leden uit het hele land samen op het partijbureau in Den Haag om de Combitraining te volgen.
Onder leiding van trainers Paul Haseloop en Onno Spek gingen zij aan de slag met hun kennis van het liberalisme en hun vaardigheden in presenteren en debatteren.
Het was een mooie dag vol inspirerende presentaties en het uitwisselen van ervaringen. Uiteraard werd er ook gebruikgemaakt van het zonnige weer: de stoelen gingen naar buiten en er werd in de open lucht gedebatteerd.
Veel dank aan de trainers en de deelnemers voor hun inzet en energie. We kijken terug op een geslaagde dag!
Ook enthousiast geworden om trainingen te volgen op het partijbureau of elders in het land? Kijk op MijnVVD.nl en meld je aan.