Vanmiddag hebben wij als VVD Geertruidenberg kennisgenomen van het besluit van Hein de Jongh om onze fractie te verlaten en als eenmanspartij verder te gaan. Wij vinden dat jammer, maar kijken vooral vooruit. Samen met ons raadslid Yvonne Weterings en onze burgerraadsleden blijven wij ons als lokale VVD vol overtuiging inzetten voor de inwoners van de gemeente Geertruidenberg.
Ruimte geven. Grenzen stellen.