Word ook lid!

Steun Mark Rutte. Word VVD-lid. Doe mee met de optimisten!
Dat wil ik

Bouw en vergroot je politieke en professionele netwerk.

• Kom in contact met toppolitici en verwezenlijk je politieke ambities.
  • Maak deel uit van een uitgebreid ondernemersnetwerk.
  • Krijg (exclusieve) toegang tot 100+ evenementen.

Praat, denk en beslis mee over de toekomst van Nederland.

• Krijg toegang tot verschillende Thematische Netwerken.
  • Neem deel aan lokale en landelijke vergaderingen.

Volg een compleet politiek trainingsprogramma.

• Krijg toegang tot een volledig uitgewerkt politiek trainingsprogramma.
  • Volg (live) trainingen van toppolitici en trainers.

Schrijf je in!

Jouw gegevens

Vul a.u.b. een (correct) telefoonnummer in

Jouw adres

Contributie

Als nieuw lid heb je de keuze uit:

Inclusief een gratis gesigneerd exemplaar van Klaas Dijkhoffs boek ‘Alles komt goed’ thuisgestuurd!

Deze korting geldt voor de eerste twee jaar van het lidmaatschap, daarna gelden de standaardtarieven.

Betaalopties

Geef akkoord om door te gaan

De eerste betaling wordt gedaan via Buckaroo, dit scherm wordt direct geopend nadat je hebt geklikt op onderstaande knop om lid te worden. De contributie voor volgende jaren wordt via een automatische incasso uitgevoerd door Buckaroo.

Word lid VVD politieke partij
Waarom VVD-lid worden?

De betrokkenheid en steun van leden is van onschatbare waarde voor onze partij en ons land. Samen streven we naar een liberaler Nederland. Een Nederland waarin mensen hun eigen leven in vrijheid en in veiligheid kunnen inrichten. Een Nederland waarin we de vrijheid van anderen respecteren, omzien naar elkaar en de helpende hand uitsteken naar mensen die dat werkelijk nodig hebben. Een Nederland waar criminaliteit en fraude worden bestraft en hard werken en ondernemerschap beloond.

Voordelen VVD-lidmaatschap

Meepraten: Zowel lokaal als landelijk kun jij de koers bepalen, meepraten en je stem laten horen (stemrecht krijg je na 6 maanden). Sluit je gratis aan bij een thematisch netwerk om mee te praten over een specifiek onderwerp dat jou aan het hart gaat.
Ontmoeten: Vergroot je netwerk, ontmoet gelijkgestemden en de politici van nu en de toekomst, zowel landelijk als bij het lokale netwerk van de VVD in de plaats waar je woont.
Ontwikkelen: Door actief te worden in de partij en deel te nemen aan opleidingen.
Krijgen: Toegang tot lokale en landelijke VVD-evenementen, het VVD-magazine en wekelijks de VVD nieuwsbrief.

Voorwaarden VVD-introductielidmaatschap

Het eerste jaar van je lidmaatschap heeft een gereduceerd tarief om nieuwe VVD’ers gemakkelijk kennis te laten maken met de VVD. Als je eerder lid bent geweest, geldt deze korting niet meer. Na het eerste jaar gaat het normale tarief in.

Voorwaarden | Betaalmogelijkheden | Contributiebijsluiter

Dit is de VVD 1