Ruimte geven. Grenzen stellen.
Lid worden Inloggen

VVD op Pinterest.

Op Pinterest kun je er op een leuke manier achterkomen waar de politieke partijen voor staan. De VVD is er heel actief, net als op FacebookTwitterInstagramLinkedInYouTube.

Slogans

Een van de borden van de VVD op Pinterest is ‘Terug In de Tijd’. Hier vind je foto’s van vroegere lijsttrekkers, fractievoorzitters en leden van de Tweede Kamer. Op het bord ‘VVD Artwork’ zie je onder andere oude posters van de VVD, met slogans van verkiezingen die tientallen jaren geleden in Nederland werden gehouden.

Standpunten

Op Pinterest delen we regelmatig de politieke memes die we ook op Instagram hebben geplaatst. Zo zetten we onze standpunten op een rij, zonder dat het saai wordt. Natuurlijk geven we op Instagram bij de meme wel een beetje uitleg over het standpunt. Zo kunnen jonge mensen op een leuke manier ontdekken wat politiek inhoudt.

Contact

Je kunt leden van de Tweede Kamer mailen, hun adressen zijn op onze website te vinden. Maar via sociale media krijg je sneller en makkelijker contact met de VVD. Je kunt je vraag het beste appen naar +31 6 23 93 74 75. Ook als je reageert op een van onze berichten op Facebook, proberen we je vraag of opmerking zo snel mogelijk te beantwoorden.

Blijf op de hoogte.

Word lid van onze nieuwsbrief.

Confidental Infomation