Studentenbaan front office

Vacature studentenbaan

Front office en serviceteam

Zit het verlenen van service in jouw bloed en wil jij onze leden, niet-leden en bezoekers van het partijbureau de service en aandacht geven die zij verdienen? Dan zoeken wij jou!

Je komt als medewerker van de VVD terecht in een jong en gedreven team op het Algemeen Secretariaat (partijbureau) in Den Haag. Het partijbureau is dé ondersteunende organisatie die werkt voor en met de leden van onze mooie club.

Wat ga je doen?

De VVD is volop in beweging en weet op vele manieren leden in het land te betrekken bij onze vereniging. Als medewerker front office ben je onderdeel van ons serviceteam. Het serviceteam is het eerste aanspreekpunt en het visitekaartje voor onze leden en niet-leden. Je ontvangt gasten op het Algemeen Secretariaat en je zorgt ervoor dat alle faciliteiten op het partijbureau op orde zijn.

De functie bestaat verder uit de volgende werkzaamheden:

• Je draagt als gastheer of -vrouw bij aan een warm en hartelijk ontvangst van onze bezoekers op het Algemeen Secretariaat in Den Haag;
  • Je pakt facilitaire meldingen op of je besteedt deze uit;
  • Je zorgt ervoor dat er begeleiding aanwezig is als er onderhoudswerkzaamheden aan het pand plaatsvinden;
  • Je regelt lunches, diners en vergaderfaciliteiten voor collega’s;
  • Je zorgt ervoor dat het pand netjes en representatief blijft;
  • Je bouwt mee aan een tevreden community van leden en geïnteresseerden;
  • Je bent samen met het serviceteam het eerste aanspreekpunt voor leden en niet-leden met klachten en vragen via e-mail en telefoon;
  • Je legt de link met onze lokale netwerken;

Wie ben jij?

Je bent enthousiast, energiek, hands-on en communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk).

Je bent of hebt:

• Enthousiast en leergierig
  • Gastvrij, communicatief en representatief
  • Organisatietalent en praktisch ingesteld
  • Krijgt energie van dienstverlening
  • Basiskennis Microsoft Office
  • Kennis van de partij (een pre)
  • Flexibel inzetbaar

Wat bieden wij?

Het betreft een functie voor 16-32 uur per week. Van tevoren maken we goede afspraken over het exacte aantal uur. Je standplaats is op het Algemeen Secretariaat in Den Haag. De VVD heeft uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Je komt terecht in een jong en enthousiast team en er zijn mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.

Enthousiast?
Wil je bij ons aan de slag? Stuur dan je motivatie (max 1 A4) en je CV naar werken@vvd.nl. Voor vragen kan je terecht bij Koen Bokhorst via k.bokhorst@vvd.nl.

Kan ik u misschien ergens mee helpen?