Stagiair(e) Financiën.

Krijg jij energie van vraagstukken op het gebied van financiën en bedrijfsvoering? Wil jij eens meekijken wat er allemaal komt kijken bij het opstellen van een jaarrekening? Dit is je kans! Voor onze financiële afdeling zoeken wij een (meewerk)stagiair voor de periode van 1 februari tot 1 juli.

Het Algemeen Secretariaat
De VVD is een club die strijdt voor iedereen in Nederland die mee wil doen. Het Algemeen Secretariaat (partijbureau) is dé ondersteunende organisatie die werkt voor en met de leden van onze mooie club. Met trots, energie en plezier ondersteunen wij zo optimaal mogelijk de vereniging op het gebied van opleidingen, communicatie, campagnes en administratie.

Wie ben jij?

• Je bent student aan financiële opleiding op HBO/WO.
  • Je kunt zelfstandig werken, hebt veel energie en stelt de juiste prioriteiten. Ook onder werkdruk werk je accuraat.
  • Dat werkplanning en -tijden kunnen wijzigen is voor jou geen probleem, soms hoort werken in het weekend er ook bij!
  • Je communicatieve vaardigheden zijn goed: je redeneert helder en overtuigend, weet je ideeën goed te verwoorden en beschikt over een vlotte pen.
  • Je bent geïnteresseerd in de politiek en je kunt je vinden in de liberale beginselen van de VVD;

Wat ga je doen?
De stagiair financiën gaat, onder verantwoordelijkheid van de controller, aan de slag voor het proces van de jaarrekening zoals het opvragen van informatie, het uitzoeken van gegevens. Specifiek zal de stagiaire de financiën van de lokale VVD-eenheden verzamelen. Hierbij heeft de stagiaire contact met lokale penningmeesters van de VVD. Hij of zij fungeert als klankboord voor de lokale penningmeesters. Daarnaast is er, in overleg, ruimte voor eigen (studie-gerelateerd) onderzoek. Ook ondersteunt de stagiair met dagelijks terugkomende administratieve werkzaamheden.

Wat haal jij uit je stage?
Bij de VVD ga je hard werken. Niet alleen aan een beter Nederland maar ook aan jezelf. Je werkt in een jong team in een gezellige en uitdagende omgeving. Daarnaast heb je natuurlijk de kans om een heel interessant netwerk op te bouwen. Je gaat 32 uur per week aan de slag en je krijgt een stagevergoeding van €300 per maand. Er is geen reiskostenvergoeding.

Enthousiast?
Wil je bij ons aan de slag? Stuur dan jouwmotivatiebrief voor (max 1 A4) en CV voor 6 november naar Lex Janssen. (l.janssen@vvd.nl). De gesprekken vinden plaats in de tweede week van november. Heb je vragen? Mail die dan ook aan Lex.

Kan ik u misschien ergens mee helpen?