Stagiair Verenigingszaken

VVD Verenigingszaken zoekt een nieuw stagiair(e) van 1 september 2021 tot en met 1 maart 2022. Heb jij hart voor het liberalisme en ben je geïnteresseerd in politiek? Solliciteer dan nu!

Algemeen Secretariaat

Het Algemeen Secretariaat in Den Haag is de motor van de VVD. Er werken ongeveer 30 mensen die ervoor zorgen dat onze politici hun tijd volledig kunnen besteden aan het verbeteren van Nederland. Het Algemeen Secretariaat organiseert bijvoorbeeld de jaarlijkse landelijke bijeenkomsten en de verkiezingscampagnes, ondersteunt alle vrijwilligers van de VVD en leidt onze toekomstige politici op.

VVD Verenigingszaken

Verenigingszaken vormt de bestuurlijke en juridische ruggengraat van de VVD. Wij bewaken de naleving van de partijreglementen en ondersteunen het Hoofdbestuur, maar ook alle vrijwilligers van regio’s en lokale netwerken in het land.

Wie ben jij?

• Je bent geïnteresseerd in de politiek en je kunt je vinden in de liberale beginselen van de VVD;
  • Je volgt een opleiding op WO of HBO niveau;
  • Je werkt graag in teamverband;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent creatief, zelfstandig, resultaatgericht, hulpvaardig en accuraat;
  • Je bent een duizendpoot en schroomt niet om je in te zetten bij allerhande klussen voor de vereniging.
  • Je bent flexibel qua werktijden.

Wat ga je doen?

Als stagiair(e) bij VVD Verenigingszaken werk je mee aan diverse vraagstukken en activiteiten. Denk hierbij aan ondersteuning bij de gemeenteraadsverkiezingen 2022, het beantwoorden van vragen uit de lokale netwerken van de VVD en het opstellen van handleidingen en instructies. Bereid je voor op een afwisselende en veelzijdige meewerkstage. Wat je precies gaat doen kan elke dag anders zijn.

Wat haal jij uit je stage?

Bij de VVD ga je hard werken. Niet alleen aan een beter Nederland maar ook aan jezelf. Je werkt in een jong team in een gezellige en uitdagende omgeving. Daarnaast heb je natuurlijk de kans om een heel interessant netwerk op te bouwen. Je gaat 32 uur per week aan de slag en je krijgt een stagevergoeding van €300,- per maand. Er is geen reiskostenvergoeding.

Enthousiast?

Wil je bij ons aan de slag? Stuur dan je motivatiebrief (max 1 A4) en je CV vóór 30 mei 2021 naar vereniging@vvd.nl. Voor vragen kan je terecht bij Stefan Slikker of Amal Achbab via het voornoemde e-mailadres.

Kan ik u misschien ergens mee helpen?