Stage
Stage Online Politiek

SOLLICITEREN? KLIK HIER!

Stage bij het Online team

Ben je student? Studeer je politicologie, bestuurskunde, geschiedenis, communicatie of een andere toffe studie? Wil jij in het hart van de politiek werken samen met Mark Rutte en Klaas Dijkhoff? En ben je vanaf september 2019 beschikbaar? Wij zoeken jou!

Het online team zorgt ervoor dat (honderd)duizenden mensen ons online weten te vinden. Via alle gangbare sociale media gaan we in gesprek over alle onderwerpen die voor hen en ons belangrijk zijn.

Wij vinden het heel belangrijk dat een politieke partij bereikbaar is voor mensen. Dat hoort bij onze taak als volksvertegenwoordigers, maar daarnaast vinden we het ook gewoon heel leuk om te praten over politiek en over Nederland. We maken heel veel plaatjes, filmpjes en animaties om te laten zien wat wij vinden en om daarover een gesprek te voeren met honderdduizenden Nederlanders. Daar kan jij aan bijdragen!

Wat vragen wij van jou?

• Je bent student aan een voor deze stage relevante opleiding op HBO of WO
  • Je kunt zelfstandig werken, hebt veel energie en stelt de juiste prioriteiten. Ook onder werkdruk werk je accuraat.
  • Dat werkplanning en -tijden kunnen wijzigen is voor jou geen probleem.
  • Je communicatieve vaardigheden zijn goed: je redeneert helder en overtuigend, weet je idee├źn goed te verwoorden en beschikt over een vlotte pen.
  • Je bent beschikbaar vanaf september 2019.

Wat kun jij van ons verwachten?

• Een fulltime stage in hartje Den Haag, je stageperiode is tussen september 2019 tot en met december/januari 2020 (overleg is mogelijk)
  • Stagevergoeding
  • Heel veel dingen om te doen en te leren

Meer weten? KLIK HIER

Heb je vragen over de stage?