Stage Netwerk en Events

De VVD is op dit moment de grootste politieke partij van Nederland. Iedere dag werken wij hard aan een vrijer, veiliger en welvarender Nederland.

Algemeen Secretariaat en het cluster Verenigingszaken
Het Algemeen Secretariaat in Den Haag is de motor van de VVD. Er werken ongeveer 30 mensen die ervoor zorgen dat onze politici hun tijd volledig kunnen besteden aan het verbeteren van Nederland.

Het Algemeen Secretariaat organiseert bijvoorbeeld de jaarlijkse landelijke congressen en de verkiezingscampagnes, ondersteunt alle vrijwilligers van de VVD en leidt onze toekomstige politici op.

De thematische netwerken van de VVD vallen onder het cluster Verenigingszaken en zijn de open netwerken van de partij waar vanuit evenementen worden georganiseerd, advies wordt gegeven aan de Tweede Kamerleden en er veel ruimte wordt gecreëerd voor debat.

Wie ben jij?
• Je bent geïnteresseerd in de politiek en je kunt je vinden in de liberale beginselen van de VVD;
• Je bent een student die van aanpakken weet, actief wilt zijn en niet de hele week achter een bureau wilt zitten;
• Je hebt een passie voor het organiseren en ondersteunen van evenementen;
• Je bent flexibel qua werktijden.
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• Je hebt kennis van MS Office;
• Je bent communicatief zeer vaardig en kan onze leden en vrijwilligers goed te woord staan;
• Je bent creatief, zelfstandig, resultaatgericht en hulpvaardig;
• In bezit zijn van een rijbewijs B is een pré.

Wat ga je doen?
Als stagiair(e) Netwerk & Events van het cluster Verenigingszaken ondersteun je onder andere de thematische netwerken van de VVD en de evenementen die hierbij komen kijken. Hier werk je mee aan de voorbereidingen van evenementen, zorg je dat de dagen tot in de puntjes geregeld zijn en ondersteun je de coördinator van de thematische netwerken. Daarnaast help je bij de voorbereiding op en tijdens de congressen van de VVD en de VVD-Bestuurdersvereniging die dit najaar plaatsvinden.

Wat haal jij uit je stage?
Jij helpt mee om de evenementen een succes te maken!

Bij de VVD ga je hard werken. Niet alleen aan een beter Nederland maar ook aan jezelf. Je werkt in een jong team in een gezellige en uitdagende omgeving. Daarnaast heb je natuurlijk de kans om een heel interessant netwerk op te bouwen.

Bereid je voor op een afwisselende en veelzijdige meewerkstage. Wat je precies gaat doen kan elke dag anders zijn.

Je gaat 32 uur per week aan de slag en je krijgt een stagevergoeding van €300 per maand. Er is geen reiskostenvergoeding. Je start bij voorkeur zo snel mogelijk.

Enthousiast?
Wil je bij ons aan de slag? Stuur dan je motivatie en CV naar Lisa Ubachs, l.ubachs@vvd.nl. Als je nog vragen hebt kun je hier ook terecht.

Heb je een vraag over deze vacature? App ons!