Stage Communicatie

Ben jij een doener? Kun jij op diverse borden tegelijk schaken? Kun je goed schrijven? En ben je geïnteresseerd in politiek? Dan zoeken wij jou!

Je houdt dagelijks het politieke nieuws bij en rapporteert daarover aan het cluster communicatie op het Algemeen Secretariaat. Je redigeert en schrijft stukken voor het ledenblad van de VVD, en zorgt er mede voor dat onze leden goed op de hoogte zijn van wat er allemaal speelt binnen de partij. Als stagiair(e) communicatie ben je onderdeel van het campagneteam en ondersteun je bij allerlei campagne-acties.

Je bent student aan een HBO of academische opleiding op het gebied van communicatie, journalistiek of politicologie. Je bent een politieke junkie en je kunt je vinden in het liberale gedachtengoed. Je ziet jezelf werken in een ondersteunende rol en vervult deze op proactieve en zeer discrete wijze. Je kunt zelfstandig werken, hebt veel energie en stelt de juiste prioriteiten. Ook onder tijdsdruk werk je accuraat. Dat werkplanning en –tijden kunnen wijzigen, is voor jou geen probleem, want ’s morgens ben je net zo enthousiast als ’s avonds! Je communicatieve vaardigheden zijn goed: je redeneert helder en overtuigend, schrijft foutloos Nederlands en weet je ideeën goed te verwoorden. Je hebt een dikke huid, kunt verbaal tegen een stootje en staat je mannetje/vrouwtje.

Ben jij een doener en wil jij voor ons aan de slag? Stuur dan je motivatie en CV naar Raymond Mens (r.mens@vvd.nl), Hoofd communicatie van de VVD. Als je nog vragen hebt, mail die dan ook aan Raymond.
Heb je een vraag over deze vacature? App ons!