Stage campagneteam (vormgeving)

Stage Vormgeving

De VVD zoekt een stagiair Vormgeving die graag een once in a lifetime-ervaring op wil doen en het leuk vindt om mee te denken en te helpen met de landelijke coördinatie van de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen.

Dus gaat je hart sneller kloppen van de politiek en wil je alles meemaken rondom de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022? Dit is je kans!

Over stage lopen bij de VVD

De VVD is een club die strijdt voor iedereen in Nederland die mee wil doen. Als stagiair Vormgeving ga jij van 1 januari 2022 tot en met 18 maart 2022 aan de slag op het Algemeen Secretariaat (partijbureau) van de VVD in Den Haag. Het Algemeen Secretariaat is dé ondersteunende organisatie die werkt voor en met de leden van onze mooie club. Met trots, energie en plezier ondersteunen wij zo optimaal mogelijk de vereniging op het gebied van opleidingen, communicatie, campagnes en (leden-)administratie.

Stage Vormgeving

Als stagiair Vormgeving draag jij bij aan het maken en bewerken van reclame- en communicatie-uitingen van de VVD. Denk daarbij aan het opmaken van o.a. posters en ander drukwerk, bijvoorbeeld voor kandidaat-gemeenteraadsleden.

Wie ben jij?

• Het lijkt je fantastisch om de landelijke campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van dichtbij mee te maken.
  • Je bent student aan een voor de stage relevante opleiding.
  • Je vindt politiek leuk en je bent goed op de hoogte van het nieuws.
  • Je communicatieve vaardigheden zijn goed: je weet je ideeën goed te verwoorden en beschikt over een vlotte pen.
  • Je kunt zelfstandig werken, hebt veel energie en stelt de juiste prioriteiten. Ook onder werkdruk werk je accuraat.
  • Je houdt wel een beetje van hectiek. Wil je elke dag op tijd naar huis? Dan is dit geen stage voor jou, want de campagneperiode is vaak hectisch en druk.
  • Je bent op zoek naar een supertoffe ervaring!

Wat haal jij uit je stage?
Bij de VVD ga je hard werken. Niet alleen aan een beter Nederland, maar ook aan jezelf. Je werkt in een jong team in een gezellige en uitdagende omgeving. Daarnaast krijg jij natuurlijk mooie opdrachten waarin je al je vaardigheden kwijt kunt en jezelf verder ontwikkelt. Bovendien ga jij vanuit het hart van de politiek alles meemaken rondom de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.

Je gaat 32 of 36 uur (het exacte aantal uren bepalen we in goed overleg) per week aan de slag en je krijgt een stagevergoeding van € 300 per maand. Er is geen reiskostenvergoeding.

Enthousiast?

Wil je bij ons aan de slag? Stuur dan voor 30 juni jouw motivatiebrief (max 1a4), digitale portfolio en CV .

Ben je enthousiast geworden over deze vacature? Of heb je vragen? Stuur dan vooral een e-mail naar Noud van Bladel via n.vanbladel@vvd.nl.

Kan ik u misschien ergens mee helpen?