Stage bij Tweede Kamerlid Daniel Koerhuis

Stage lopen bij de grootste partij van Nederland? Van achter de schermen zien hoe het er in ‘politiek Den Haag’ aan toegaat? Dat kan! Wij zoeken een hardwerkende en gemotiveerde stagiair die voor 4 maanden of meer stage komt lopen, vanaf 1 februari 2020.

Wat ga je doen?

Daniel Koerhuis is binnen de VVD verantwoordelijk voor wonen en bouwen. Dit dossier is erg actueel. Iedereen kent wel iemand die een huis zoekt, maar geen goed of betaalbaar huis kan vinden. Wil jij meedenken aan oplossingen hiervoor? Lees dan snel verder. Jij ondersteunt het Kamerlid binnen zijn portefeuille door het verrichten van voorbereidend onderzoekswerk. Ook krijg je gelegenheid om mee te kijken en eventueel mee te lopen op actuele thema’s. Het is maar net hoe jij je stage invult. Immers, wat je erin stopt, haal je er ook uit.

Profiel

Je bent student aan het HBO/WO. Je hebt interesse in politiek en je hebt sympathie voor de VVD (bij voorkeur lid). Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Je communicatieve vaardigheden zijn goed: je redeneert helder en overtuigend, schrijft foutloos Nederlands en weet je ideeën goed te verwoorden. Kortom: je bent enthousiast om in ons team mee te gaan werken en gaandeweg te leren over hoe de politiek werkt

Stagevoorwaarden

Je ontvangt een stagevergoeding. De stage kent een periode van drie, vier of vijf dagen per week voor vier maanden.

Solliciteren

Meer informatie over de functie kun je verkrijgen Malkis Jajan, persoonlijk medewerker van Daniel Koerhuis.
Sollicitatiebrieven met persoonlijke motivatie en curriculum vitae kun je tot en met 10 december 2019 per e- mail richten aan: Stage Tweede Kamerlid Daniel Koerhuis t.a.v. Malkis Jajan via m.jajan@twedekamer.nl

Heb je een vraag over deze stage?