profile-avatar

Pim van Strien.

Tweede Kamerlid
EZK Topsectoren- en industriebeleid • EZK Innovatiebeleid • OCW Media en Cultuur

Wie is Pim van Strien?

Geboortedatum: 29-4-1977
Woonplaats: Amsterdam
Sociale media: Twitter en LinkedIn.
Expertises:
✅ Ontspannen ontplooiingsliberaal.
✅ Kansen creëren, pakken, geven.
✅ Kleur en leven in de brouwerij.

Pim van Strien. 3

“De wonderlijke volheid van het leven ervaren.”

“Vanuit de Kamer en vooral vanuit het land, wil ik bijdragen aan een overheid die kansen creëert i.p.v. hindernissen opwerpt.

Bouwen aan een Nederland waarin wij állemaal, of we nu ouders, singles, ondernemers, zzp’ers, werkgevers, werknemers, wetenschappers of doeners zijn, zo véel mogelijk kansen krijgen om ons zo vér mogelijk te ontwikkelen.

Waar we de beste versie van onszelf kúnnen – en dúrven te zijn. Waar we chagrijn om dat wat niet goed is, energiek en ondernemend omzetten in dat wat wél werkt. Zo dragen we bij aan de ontwikkeling, kracht en veiligheid van onze samenleving als geheel. Nú en voor onze kinderen.

Hóe we dat gaan doen? Die vraag is door corona actueler dan ooit: de samenleving zal zich opnieuw moeten gaan zetten. Er is veel onzekerheid. We zoeken met z’n allen naar een nieuwe dynamiek. Ik ga me ervoor inzetten dat die nieuwe dynamiek er één is van onderling contact, positiviteit, van kansen creëren én pakken en van vrijheid en verantwoordelijkheid geven.”

Bekijk hieronder het kandidatenfilmpje van Pim van Strien voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2021.

Volg Pim

Bekijk onze andere Kamerleden.

Bekijk hier het verkiezingsprogramma.