profile-avatar

Marinus Tabak.

Kandidaat #41

Marinus Tabak stond op plek 41 van de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen 2021. De VVD heeft 34 zetels behaald. Bekijk hier onze Tweede Kamerleden.

Wie is Marinus Tabak?

Geboortedatum: 19-2-1983
Woonplaats: Groningen
Sociale media: Twitter, LinkedIn en Instagram.
Expertises:
āœ… Industrie en energie.
āœ… Complexe problemen oplossen.
āœ… Nuchtere Noorderling met wereldse blik.

Marinus Tabak.

“Actions speak louder than words: Ons werk zegt meer dan onze woorden.”

“Ik ben een vooruitgangsoptimist en als directeur bij de grootste elektriciteitsproducent van Nederland werk ik midden in de industrie, in het hart van de energietransitie. Wat ik daar elke dag zie? Optimistische mensen, met een groot vernuft die onze wereld elke dag een stukje beter maken.

Naar welke sector je ook kijkt, of het de boer is, de operator in de fabriek, de docent voor de klas of de verpleger in het ziekenhuis, een ding hebben ze gemeen: dit zijn de mensen die echt werk maken van onze samenleving en elke dag onze wereld verbeteren.

We zijn er goed in om met zā€™n allen de pijnpunten aan te wijzen, wat iemand beter zou moeten doen, we praten graag over de ander, en minder met. We moeten stoppen met polariseren en starten met oplossen. Geef de hardwerkende Nederlanders de ruimte en het vertrouwen dat we voor elke nieuwe uitdaging een nieuwe oplossing zullen vinden.

Kortom: samen aan de slag, actions speak louder than words!”

Marinus Tabak stelt zich voor:

Volg Marinus

Bekijk onze andere kandidaten.

Bekijk hier het verkiezingsprogramma.