Wonen waar je je thuis voelt.

De woningmarkt komt er weer bovenop, mede dankzij de maatregelen van de afgelopen jaren. De huizenprijzen gaan omhoog en meer mensen durven weer een huis te kopen. Om dat herstel de ruimte te geven, willen wij nu rust op de woningmarkt.

Fijne plek

We willen allemaal wonen op een fijne plek waar we ons thuis voelen. In een stad of in een dorp, in een koophuis of in een huurhuis. Iedereen maakt de keuze die bij hem of haar past. Wat voor woning geschikt is, verandert in de loop van je leven. Wie afstudeert, wil meestal groter gaan wonen. Wie kinderen krijgt ook, vaak in een rustige buurt. En wie de kinderen juist het huis ziet verlaten, wil misschien wel een iets kleiner huis.

Juiste huis

Wij willen dat mensen op ieder moment in hun leven het juiste huis kunnen vinden. Dat er altijd en overal doorstroommogelijkheden zijn. Dat je zonder problemen een geschikte hypotheek kunt krijgen, ook als starter, als single en als zzp’er.

Wij zijn benieuwd naar jouw mening over wonen.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Heb je een vraag over wonen?