Iedereen aan het werk.

Laten we er niet omheen draaien. We hebben een aantal moeilijke jaren achter de rug. Mensen maakten zich zorgen over hun baan. En sommige van ons raakten die baan ook echt kwijt. Die moeilijke jaren hebben ons alleen maar laten zien hoe belangrijk het is om werk te hebben. Dat je daardoor je gezin kunt onderhouden. En dat je je geen zorgen hoeft te maken dat je van de ene op de andere dag op straat komt te staan.

We zijn er langzaam bovenop gekomen. Steeds meer mensen in Nederland zijn aan het werk. Ook die mensen die een tijdje langs de kant hebben gestaan. Er zijn in Nederland nog nooit zo veel banen geweest als nu. Maar dat vinden wij nog niet genoeg. Er zijn nog steeds mensen in Nederland die geen werk hebben. Of mensen die een baan onder hun niveau hebben. Dat geldt voor zowel jong als oud. Nog niet iedereen plukt de vruchten van het herstel. Daarom knokken wij door. Om ervoor te zorgen dat al die Nederlanders die aan de slag willen, dat ook gewoon kunnen doen.

Heb jij een vraag over werk? Stel hem hier.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Geld.
Werk.
Klaar voor het werk van de toekomst.
toon meer pijlers >
Wij willen dat iedereen voelt dat het beter gaat
Minder afhankelijk zijn van de rentestand.
Aankoop pensioen
Ieder mens is gelijkwaardig.
Discriminatie
Quota zijn voor vissen, niet voor vrouwen.
Emancipatie
toon meer standpunten >
Handel
Wij zijn groot geworden door handel.
Waardering en steun voor onze Nederlandse vissers.
Visserij
toon meer nieuws >
Help jij ons de arbeidsmarkt te verbeteren?
Wil jij met ons in gesprek over werk? Kom bij ons langs.
meld je aan