Nederland heeft een mooie toekomst.

In Nederland hebben wij de beste tijd nog voor ons liggen. In een paar honderd jaar hebben wij al een van de allermooiste landen ter wereld gebouwd. Maar we zijn nog niet klaar. Nederland barst van het talent. Dat talent zorgt ervoor dat onze toekomst er heel erg mooi uitziet.

Innovatie
We kijken vol hoop en nieuwsgierigheid naar die toekomst. We zijn niet bang voor technologische ontwikkelingen. We vinden ze juist gaaf. We grijpen de kansen die we zien. Grote en kleine bedrijven zijn nu al bezig om dingen te maken die ons leven straks beter, leuker en makkelijker maken. Voor dat soort innovatie maken we volop ruimte.

Allermooiste
Wij willen dat dé schone energiebron van de toekomst hier wordt ontdekt. Wij willen dat de zelfrijdende auto hier gaat rijden zodra dat kan. Wij willen allerlei dingen die we nu nog niet kunnen bedenken. Omdat ze nog door Nederlanders zullen worden bedacht. We zijn nu al een van de mooiste landen ter wereld. Maar in Nederland hebben we alles in huis om het allermooiste land ter wereld te worden.

Laat ons jouw mening weten.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Zonder problemen op tijd aankomen.
De positie van LHBTI'ers versterken.
Homoseksualiteit
Goede vaarverbindingen vanuit de Rotterdamse haven mogelijk maken.
Binnenvaart
26 wetten worden één.
Ruimtelijke ordening
toon meer standpunten >
toon meer mensen >
Help ons Nederland te verbeteren.
In gesprek met onze Kamerleden? Kom langs in de Tweede Kamer.
meld je aan