Het allerbeste onderwijs voor iedereen.

Het is een spannend moment voor iedere ouder: je kinderen voor de allereerste keer naar school brengen. Je hoopt dat ze in een fijne klas komen, een veilige omgeving met een leuke juf of meester. En je hoopt dat ze dingen gaan leren waar ze iets aan hebben. Taal en rekenen natuurlijk, maar ook meer dan dat. Je wilt dat ze leren om altijd nieuwsgierig te blijven. Vragen te stellen. Initiatief te nemen. Samen te werken. Eigenlijk alles wat nodig is om een zelfverzekerd leuk mens te worden, maar ook om later een baan te vinden.

Leraren

De leraar speelt daarin een heel belangrijke rol. Hoe vaak denken we zelf niet terug aan die ene leraar die ons met zijn of haar verhalen wist te inspireren? Die de moeilijke stof wél duidelijk kon uitleggen? Die in ons bleef geloven toen het even tegenzat? Zulke leraren kunnen kinderen boven zichzelf laten uitstijgen. Het zijn de leraren die zelf óók voortdurend blijven leren. Wij willen dat onze kinderen alleen nog maar les krijgen van dat soort geweldige leraren. Slecht onderwijs accepteren we niet, slechte leraren ook niet. Het gaat om de toekomst van onze kinderen. Daar nemen we geen risico’s mee.

Allerbeste onderwijs

Wij vinden dat iedereen het allerbeste onderwijs verdient. Op het niveau dat hij of zij aankan. En wij geloven dat onderwijs er niet alleen is voor jongeren. Wij willen dat jij je hele leven blijft leren. Dat is nodig omdat de wereld, je werk en je omgeving steeds sneller veranderen. De ene baan verdwijnt en de andere ontstaat. Maar het is ook gewoon leuk om je te blijven ontwikkelen. Om te ondernemen en te onderzoeken. Om voortdurend het beste uit jezelf te halen.

Wij zijn benieuwd naar jouw mening over onderwijs.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Heb je een vraag? App ons!
Wil je mee praten over onderwijs?
Klik hier