Vacature
Persoonlijk medewerker Tweede Kamerlid André Bosman

– Aanmelddatum verstreken –

Werken voor de grootste partij van Nederland? Zorgen dat het kantoor van een Tweede Kamerlid op rolletjes loopt? Actief bijdragen aan het verhaal van de VVD? Dat kan! Tweede Kamerlid André Bosman zoekt een slimme, hardwerkende, jonge liberaal die zijn persoonlijk medewerker wil worden.

Als Tweede Kamerlid voor de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie is André Bosman woordvoerder Defensie, Koninkrijksrelaties en AIVD. André werkt nauw samen met een beleidsmedewerker en een voorlichter en is op zoek naar een enthousiaste persoonlijk medewerker om hem fulltime te ondersteunen en het team compleet te maken.

Wat ga je doen?

Jouw taken zijn zeer divers: ondersteunend, administratief, organisatorisch en inhoudelijk. Omdat zonder jou de planning in de soep loopt, is het van belang dat je affiniteit hebt met regelwerk, dat je oog hebt voor detail en dat je prioriteiten weet te stellen. Er is absoluut ruimte om een inhoudelijke bijdrage te leveren aan het Kamerwerk. Je houdt dagelijks het politieke nieuws op de portefeuilles bij, denkt mee over mogelijke vragen, verzamelt informatie ter voorbereiding op debatten en onderhoudt contacten met belangenorganisaties en mensen in het land.

De functie heeft veel afwisselends te bieden. Als jouw hoofdtaken op orde zijn, is er alle ruimte voor verdere verbreding. Het is maar net hoe jij jouw functie invult. Immers, wat je erin stopt, haal je er ook uit. Je krijgt de kans jezelf te ontwikkelen in een organisatie met veel jonge collega’s met een passie voor politiek.

Profiel

Je hebt een HBO of academische opleiding afgerond. Je bent een politieke junkie en je kunt je vinden in het liberale gedachtegoed. Je ziet jezelf werken in een ondersteunende rol en vervult deze op proactieve en discrete wijze. Je kunt zelfstandig werken, hebt veel energie en stelt de juiste prioriteiten. Ook onder tijdsdruk werk je accuraat. Dat werkplanning en –tijden kunnen wijzigen, is voor jou geen probleem want ’s morgens ben je net zo enthousiast en energiek als ’s avonds. Je communicatieve vaardigheden zijn goed: je redeneert helder en overtuigend, schrijft foutloos Nederlands en weet je ideeën goed te verwoorden.

Voorwaarden

Je hebt je opleiding volledig afgerond en kunt in oktober al beginnen. Beloning vindt plaats volgens een eigen salarissysteem dat is geënt op dat van de rijksambtenaren (BBRA-schalen). Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring.

Solliciteren

Meer informatie over de functie kun je verkrijgen bij Mark Feenstra, via m.feenstra@tweedekamer.nl.Sollicitatiebrieven met persoonlijke motivatie en curriculum vitae kun je tot en met 26 september a.s. per e-mail richten aan secretariaat.bosman@tweedekamer.nl. De gesprekken zullen in de week van 7 oktober plaatsvinden.

Heb je een vraag over deze vacature?