Office Manager Europees Parlement

Werken in het hart van de Europese democratie

Caroline Nagtegaal en Bart Groothuis, Europarlementariërs voor de VVD-delegatie in het Europees Parlement zoeken een gezamenlijke Office Manager. Een baan midden in het hart van de Europese politiek, in Brussel. Geen dag is hetzelfde en elke dag werk je met ons samen om Europa en Nederland nog vrijer, veiliger en welvarender te maken.

Waar mag ik me mee bezig houden?

Je bent de rechterhand van beide Europarlementariërs. Je werkt in een hecht team en ondersteunt de parlementariërs bij de hun secretariële werkzaamheden. Deze variëren van agendabeheer, het voorbereiden van afspraken, vergaderingen en werkbezoeken, tot aan het ontvangen en rondleiden van bezoekers(groepen). Je bent diegene die zorgt voor het reilen en zeilen van het kantoor. Je beseft dat het contact met de Nederlandse kiezer van cruciaal belang is.

Waar moet ik aan voldoen?

Je hebt interesse in politiek en je voelt je thuis bij de standpunten van de VVD. Je volgt het nieuws in politiek Den Haag en Brussel uit jezelf al op de voet. Je bent gestructureerd, proactief, kritisch en je denkt in oplossingen.

Je hebt een HBO of WO-diploma, spreekt Nederlands en beheerst ook de Engelse taal goed en Frans is een pré. Het plannen en organiseren is je tweede natuur. Werkervaring als Office Manager/ Management Assistent is gewenst. Je begrijpt dat werktijden in een dynamische omgeving als het Europees Parlement voortdurend veranderen en dat vind je eigenlijk ook wel leuk.

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een dynamisch baan waarin je kunt meedenken over de toekomst van Europa, van Nederland. Daarnaast kun je rekenen op veel afwisseling en verantwoordelijkheden, een platte organisatie en leuke collega’s. We bieden een competitief salaris en goede arbeidsvoorwaarden. De aanstelling is fulltime. De standplaats is Brussel, maar je zult soms ook meegaan op werkbezoeken in Nederland.

Waar kan ik solliciteren?

Ben je enthousiast, stuur dan je motivatiebrief en C.V. naar stephanie.dorr@europarl.europa.eu onder vermelding van “Sollicitatie Office Manager + jouw naam”. Ook voor vragen kun je hier terecht.

Is dit jouw baan? Wil jij ons VVD-team in Europa komen versterken? Reageer dan voor maandag 1 juni 2020! De eerste gesprekken vinden plaats in de week van 8 juni 2020, afhankelijk van de ontwikkelingen rondom het coronavirus, zal dit mogelijk digitaal zijn.

Heb je een vraag? App ons!