Nog een bakkie doen?

De Bakkie doen-koffietruck is nu al een onmisbaar onderdeel van de VVD-campagne. Een unieke plek om met mensen in gesprek te gaan. Iedere week staat de truck wel ergens in het land om zo het lokale VVD-netwerk te ondersteunen met hun campagne.

Zoveel mogelijk lokale netwerken steunen
Maar de truck rijdt niet op lucht en koffie komt niet uit de kraan. Daar is geld voor nodig. Help jij om de truck op de weg te houden? Zodat we nog meer plaatsen kunnen bezoeken, nog meer goede gesprekken kunnen voeren en een nog beter resultaat kunnen behalen in komende verkiezingen?

Houd de Bakkie Doen Truck op de weg!

1,- euro = 1 extra bakkie = 1 goed gesprek = 1 extra VVD-stem?
Doe mee. Iedere euro die je doneert houdt de truck langer op de weg. Iedere euro is een extra bakkie, iedere euro is een nieuw gesprek en hopelijk een extra stem op de VVD. Iedere euro is vooral een extra steuntje in de rug voor lokale netwerken  die zo hard werken aan hun campagne.

Nog een bakkie doen? 2

Waar hebben wij jouw steun voor nodig?
We hebben met de koffietruck 126 plaatsen bezocht, 38.000 km gereden, 45.000 bakkies uitgedeeld en één gewonnen verkiezing meegemaakt. Hele mooie cijfers! Maar om voor de volgende verkiezingen net zoveel plaatsen te bezoeken, net zoveel bakkies te schenken, net zoveel positieve gesprekken te voeren en weer te winnen, hebben we jouw hulp nodig.

Ja, ik doneer ook voor de Bakkie doen-koffietruck:

87 deelnemers hebben tot nu toe 2715 euro/bakkies gedoneerd.

Liever zelf overmaken? Dat kan op IBAN: NL 38 ABNA 0630497 451 t.n.v. VVD o.v.v. Bakkie doen.

Bedankt voor je steun!

Meer weten over doneren?
Whatsapp 0623937475
VVD Klantenservice Kan ik je helpen?

Doe mee
Ga jij ons helpen om Nederland nóg beter te maken? Kijk snel hoe je ons kunt helpen.
VVD-lidmaatschap iets voor jou? Probeer het nu voor €25,-
Doneer
Steun de VVD en de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen.