Nog een bakkie doen?

De Bakkie doen-koffietruck is nu al een onmisbaar onderdeel van de VVD-campagne. Als plek waar publiek, pers en politiek samenkomen en vooral als plek om ècht met mensen in gesprek te gaan.

De Bakkie doen-bus moet blijven
Ook tijdens de komende campagne willen we met de Bakkie doen-bus met Nederland in gesprek blijven gaan. Om zo de lokale netwerken te ondersteunen met hun campagne en de verkiezingen te winnen.

Zoveel mogelijk lokale netwerken steunen
Help jij om de truck op de weg te houden? Zodat we nog meer plaatsen kunnen bezoeken, nog meer bakkies kunnen drinken en nog meer goede gesprekken met kiezers kunnen voeren? Doe mee, steun de VVD-campagne.

Houd de Bakkie Doen Truck op de weg!

Waar hebben wij jouw steun voor nodig?
We hebben met de koffietruck 126 plaatsen bezocht, 38.000 km gereden, 45.000 bakkies uitgedeeld en één gewonnen verkiezing meegemaakt. Hele mooie cijfers! Maar de truck rijft niet op lucht en koffie komt niet uit de kraan. Dit kost geld. Om voor de volgende verkiezingen net zoveel plaatsen te bezoeken, net zoveel bakkies te schenken, net zoveel positieve gesprekken te voeren en weer te winnen, hebben we jouw hulp nodig.

Nog een bakkie doen? 2

1,- euro = 1 extra bakkie = 1 goed gesprek = 1 extra VVD-stem?
Doe mee. Iedere euro die je doneert houdt de truck langer op de weg. Iedere euro is een extra bakkie, iedere euro is een nieuw gesprek en hopelijk een extra stem op de VVD. Steun de lokale campagnes, houd de Bakkie doen-truck op de weg.

Ja, ik doneer ook voor de Bakkie doen-koffietruck:

48 deelnemers hebben tot nu toe 1572 euro/bakkies gedoneerd.

Liever zelf overmaken? Dat kan op IBAN: NL 38 ABNA 0630497 451 t.n.v. VVD o.v.v. Bakkie doen.

Bedankt voor je steun!

Meer weten over doneren?
Whatsapp 0623937475
VVD Klantenservice Kan ik je helpen?

Doe mee
Ga jij ons helpen om Nederland nóg beter te maken? Kijk snel hoe je ons kunt helpen.
VVD-lidmaatschap iets voor jou? Probeer het nu voor €25,-
Doneer
Steun de VVD. Samen streven we naar een liberaler Nederland. Jouw steun is daarbij onmisbaar.