nieuws-image
24 maart 2017
VVD Voorjaarscongres

Aan de slag voor Nederland

De maanden van intensief campagne voeren liggen achter ons. Onze inzet en harde werk is beloond. Deze Tweede Kamerverkiezingen hebben wij samen een fantastisch resultaat behaald. Opnieuw mag de VVD zich de grootste partij van Nederland noemen. De kiezer heeft ons het vertrouwen gegeven om ons land de komende jaren veilig, stabiel en welvarend te houden. Dat gaan wij doen. Nu is het tijd om samen aan de slag te gaan voor Nederland!

Wij nodigen alle leden van harte uit op vrijdag 19 mei en zaterdag 20 mei in Congrescentrum Papendal (Papendallaan 3, Arnhem) voor het Voorjaarscongres. Tijdens deze dagen kijken wij terug op de Tweede Kamerverkiezingen. Op vrijdagavond zal partijleider Mark Rutte de aanwezigen toespreken. Ook staan wij dit congres stil bij het vertrek van Kamerleden die na de verkiezingen afscheid hebben genomen van de politiek. We vieren een prachtig resultaat maar kijken ook vooruit, de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 naderen al snel.

Klik op de link om het programma van het voorjaarscongres en de 143e ALV te bekijken.
Programma Voorjaarscongres en agenda 143e Algemene Vergadering

Machtigingskaart 143e AV

Ouderen.
toon meer nieuws >
Help ons Nederland te verbeteren.
In gesprek met onze Kamerleden? Kom langs in de Tweede Kamer.
meld je aan
Meedoen met de VVD?