nieuws-image
8 januari 2018
VVD-lid worden iets voor jou? Probeer nu voor slechts € 25,-

Afgelopen jaar hebben we enorm veel nieuwe VVD-leden mogen verwelkomen. Logisch: als VVD-lid kun je het verschil maken en een actieve bijdrage leveren aan een nog mooiere gemeente om in te wonen.

Lid worden? Klik hier

De betrokkenheid en steun van leden is van onschatbare waarde voor de VVD, ons land en jouw gemeente. Straten worden niet vanzelf veiliger en buurten knappen zichzelf niet op. Welvaart komt niet uit de lucht vallen en gemeentes worden niet zomaar prettiger om in te wonen. Wacht jij af wat er gebeurt in jouw buurt of kies je voor doen? Blijf je langs de zijlijn staan of word jij ook lid van de VVD?

Als jij kiest voor doen, hebben we goed nieuws voor jou: ook in 2018 kun je profiteren van het VVD-introductielidmaatschap. Voor slechts € 25,- ben je t/m 31 december 2018 lid van de VVD. Daarna stopt het lidmaatschap automatisch. Je bepaalt zelf of je lid wilt blijven. Zo maak je kennis met de VVD en leer je of het lidmaatschap iets voor jou is.

Introductieleden zijn volwaardig lid van de VVD en kunnen daardoor:
Meepraten: Zowel lokaal als landelijk kun jij de koers bepalen, meepraten en je stem laten horen.
Ontwikkelen: Door actief te worden in de partij en deel te nemen aan opleidingen.
Ontmoeten: Vergroot je netwerk, ontmoet gelijkgestemden en de politici van nu en de toekomst, zowel landelijk als bij het lokale netwerk van de gezelligste partij van Nederland.

Lid worden kan op www.mijnvvd.nl/wordlid

Meedoen met de VVD?
Kan ik je helpen?