nieuws-image
30 januari 2017
Nederland uit de crisis halen. Heel normaal.

Het gaat weer goed met Nederland. De economie groeit, de werkloosheid is laag en we durven ons geld weer uit te geven. Stap voor stap laten we de jarenlange crisis achter ons.

Wat was het zwaar. De grootste crisis sinds de Tweede Wereldoorlog hakte erin. Vrijwel iedere Nederlander heeft de gevolgen gevoeld. Mensen raakten hun baan kwijt, zagen hun bedrijf failliet gaan of bleven met een schuld zitten na de verkoop van hun huis. Of ze zagen zulk leed bij hun familie of vrienden.

Maar Nederland knokte door. Met elkaar hebben we ons uit de crisis geknokt. Omdat we het normaal vinden om de schouders eronder te zetten als het tegenzit. Omdat we het normaal vinden om niet weg te duiken, maar verantwoordelijkheid te nemen. Omdat we het normaal vinden om er het beste van te maken, in de koppige overtuiging dat er weer betere tijden komen.

Die betere tijden zijn er nu. Maar nog niet alle Nederlanders voelen het in hun eigen leven. Dat is de belangrijke taak waar we de komende tijd voor staan. Want het is niet meer dan normaal dat al die mensen die keihard hebben gewerkt om hun land er weer bovenop te helpen, daar zelf ook de vruchten van gaan plukken.

Nederland uit de crisis halen. Heel normaal.

Deze en meer posters zijn hier te downloaden.

Laat ons jouw mening weten.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Help ons Nederland te verbeteren.
In gesprek met onze Kamerleden? Kom langs in de Tweede Kamer.
meld je aan
Meedoen met de VVD?