16 februari 2017
Minder belasting, meer banen en een beter en veiliger Nederland!

Dit zijn de gevolgen van onze plannen. Als we ze voor 100% mogen uitvoeren.

Tijdens de crisis hebben wij moeilijke maatregelen genomen om de basis in ons land op orde te brengen. Nu het beter gaat, is het tijd dat mensen daar de vruchten van gaan plukken en het gaan voelen in hun eigen leven.

Daarom willen wij de belastingen verlagen. Mensen die werken gaan fors minder belasting betalen, zodat zij er duidelijk op vooruitgaan. De oneerlijke belasting op zuurverdiend spaargeld gaat omlaag. En ook ouderen betalen minder belasting.

Maar we steken ook geld in een beter Nederland. In de politie, om te zorgen dat je veilig over straat kan. En in defensie, zodat ons land veiliger wordt . In de kwaliteit van ouderenzorg, zodat onze ouderen de zorg krijgen die ze verdienen. En in nieuwe en betere wegen, zodat we minder vaak in de file staan. We willen de dagelijkse zorgen van Nederlanders wegnemen.

Al die plannen leveren heel veel op. Een snellere economische groei. Een stijging van het aantal banen, op korte én op lange termijn. En een snellere daling van de werkloosheid.

Kortom: als onze plannen worden uitgevoerd, betalen we minder belasting, wordt Nederland beter en veiliger en vinden nog meer mensen een baan. Beloftes doen we niet meer. Want we krijgen het niet voor 100% voor het zeggen. Maar dit is waar we voor gaan!

Laat ons jouw mening weten.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Veiligheid.
Nederland.
Geld.
toon meer pijlers >
Werk.
Nederland moet Nederland blijven.
Van veiligheid heb je nooit genoeg.
Binnenlandse Veiligheid
Ieder mens is gelijkwaardig.
Discriminatie
Quota zijn voor vissen, niet voor vrouwen.
Emancipatie
toon meer standpunten >
Participatiesamenleving
Het had ook gewoon "Nederland" kunnen heten.
Wij willen dat alle veteranen de weg naar goede zorg vinden.
Veteranen
toon meer mensen >
toon meer nieuws >
Help ons Nederland te verbeteren.
In gesprek met onze Kamerleden? Kom langs in de Tweede Kamer.
meld je aan
Meedoen met de VVD?