nieuws-image
19 mei 2021

Eurovisiesongfestival 2021.

Het Eurovisiesongfestival 2021 is anders dan andere jaren. Een uitgelaten publiek, honderdduizenden toeristen en een groot feest zijn afwezig door de coronapandemie.

Na jarenlang gehoopt te hebben op de winst, was het twee jaar geleden eindelijk zover: Duncan Laurence won het Eurovisiesongfestival 2019 en Nederland mocht de volgende editie organiseren. Die editie liet een jaar op zich wachten en nu gaat het in een aangepaste vorm door. Desalniettemin zal dit een editie worden om nooit te vergeten.
Ondanks de beperkingen vieren we ook dit jaar de verbindende kracht waar het songfestival symbool voor staat.

Bekijk onze Spotify-afspeellijst met favorieten van onze Tweede Kamerleden en bekijk het filmpje waarin Mark Harbers songfestivalliedjes raadt binnen twee seconden.

Eurovisiesongfestival Spotify-afspeellijst

Onze Tweede Kamerleden hebben hun douze points al uitgedeeld aan hun favoriete liedjes! Bekijk hier de Spotify-afspeellijst van de favoriete inzendingen van onze Kamerleden.

Eurovisiesongfestival 2021.

Klik hier om naar de afspeellijst in Spotify te gaan.

Tweede Kamerlid Mark Harbers raadt Eurovisie Songfestivalliedjes binnen twee seconden

Bekijk hier de quiz met onze enige echte songfestivalkenner!

Meedoen met de VVD?
Word lid!