vacature
Medewerker Opleiding & Talentmanagement

Heb je een passie voor politiek en wil je bijdragen aan talentontwikkeling binnen de VVD? Om mee te doen met de grootste partij van Nederland? Dan zoeken wij jou!

De VVD is een club die strijdt voor iedereen in Nederland die mee wil doen. De leden van de VVD dragen hier hun steentje aan bij – door ons bijvoorbeeld financieel te steunen, door als vrijwilliger mee te doen of door politiek actief te worden. Deze leden willen zich ook graag ontwikkelen. Als medewerker Opleiding & Talentmanagement draag je daar aan bij en werk je mee aan het reilen en zeilen omtrent de ontwikkeling van talent binnen de VVD. Je werkt actief mee aan het verder professionaliseren van het opleidingsbeleid en biedt ondersteuning bij de organisatie van lokale en landelijke (trainings)bijeenkomsten. Daarnaast werk je samen met verschillende politici, bestuurders en andere professionals die de Haya bijstaan met raad en daad. Tegelijkertijd sta jij de leden van de VVD bij met raad en daad om samen opleiding & talentmanagement in de partij nog verder te verbeteren. Als onderdeel van het team word je tevens betrokken bij de werving, training en selectie van kandidaten voor aankomende verkiezingen.

Wat heb je nodig?

Je hebt bij voorkeur een relevante HBO- of academische opleiding. Gezien de compactheid van ons team, ben je bereid allerlei taken proactief op te pakken, bezit je een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan je zelfstandig werken aan projecten. Hierbij vind je het tof om met vrijwilligers te werken, ben je servicegericht en heb je er plezier in om mensen in de partij te helpen met verschillende opleidings- en talenttrajecten. Je bent daarnaast een organisatietalent en haalt energie uit het plannen en organiseren van trainingsevenementen. Tevens bieden wij je de mogelijkheid om te kunnen participeren in allerlei gave projecten, omdat wij het belangrijk vinden dat ook jij je verder ontwikkelt.

Werken bij een politieke organisatie vraagt om een goede sociale antenne, waarbij je kan omgaan met een politiek-bestuurlijke omgeving. Dit alles vraagt om flexibiliteit qua instelling en qua werktijden (soms in de avond en/of in het weekend). Kortom: je bent een aanpakker met een passie voor talent en de vereniging.

Je doet dit dus niet alleen – je werkt samen met de collega’s op het algemeen secretariaat van de VVD én de leden en besturen binnen onze vereniging. Het algemeen secretariaat (partijbureau) is dé ondersteunende organisatie in het hart van politiek Den Haag die werkt voor en met de leden van onze mooie club.

Het betreft een functie voor 36 uur per week voor de duur van 6 maanden per

januari 2020, waarbij je wordt ingeschaald op basis van je ervaring. Je standplaats is Den Haag. De

VVD heeft uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Wil je bij ons aan de slag? Stuur dan jouw motivatie en CV voor 18 november naar Ronald de Rooij (r.rooij@vvd.nl), adjunct-directeur van de VVD. Als je nog vragen hebt, mail die dan ook aan Ronald!