Vacature
IT-beheerder

Krijg jij energie van vraagstukken op het gebied van ICT? Kan jij als geen ander met collega’s en vrijwilligers meedenken- en werken om op zoek te gaan naar de beste oplossing? Dan zoeken wij jou!

De VVD is een club die strijdt voor iedereen in Nederland die mee wil doen. Het Algemeen Secretariaat (partijbureau) is dé ondersteunende organisatie die werkt voor en met de leden van onze mooie club. Met trots, energie en plezier ondersteunen wij zo optimaal mogelijk de vereniging op het gebied van opleidingen, communicatie, campagnes en administratie.

Als IT-beheerder ben je verantwoordelijk voor de implementatie, onderhoud en beheer van alle backoffice ICT-applicaties en het werkplekbeheer binnen het Algemeen Secretariaat. Jij bent in staat om vanuit de techniek en inhoud een vertaalslag te maken naar de gebruikers en spreekt de taal van de externe partners. Je bent de ‘spin in het web’ tussen de collega’s, vereniging en externe partners waarmee wij serviceovereenkomsten hebben afgesloten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het efficiënt en correct in beheer nemen en projectmatig implementeren van nieuwe functionaliteit en omgevingen.

Wat heb je nodig? Je hebt een relevante HBO-opleiding, bij voorkeur met een IT achtergrond (Windows, CRM en IT-infrastructuren en IT-security). Je bent analytisch, proactief en je kunt goed hoofd- en bijzaken scheiden ook onder (tijds)druk. Je bent servicegericht naar collega’s en leden en je zoekt altijd samen naar een oplossing. Je bent communicatief vaardig, creatief en kunt goed samenwerken in een team. Kennis van XML, JSON, API’s en webservices is een pré.

Het betreft een functie voor 28 tot 36 uur, salarisschaal 9 (minimaal €2805,03 maximaal €3963,19) afhankelijk van ervaring. Je standplaats is Den Haag. De VVD heeft uitstekende arbeidsvoorwaarden. Voor deze rol zoeken wij iemand die affiniteit heeft met het gedachtegoed van VVD. Kennis van politieke arena is niet noodzakelijk, maar wel een pré.

Wil je bij ons aan de slag? Stuur dan uiterlijk vrijdag 24 januari 2020 je motivatie en CV naar Stephanie ter Borg (s.terborg@vvd.nl), directeur Algemeen Secretariaat VVD. Als je nog vragen hebt, mail die dan ook aan Stephanie!

Heb je een vraag over deze vacature?