twijfel
"Ik wil niet dat de VVD gaat regeren met de PVV."

Dat komt goed uit. Dat willen wij ook niet. En dat gaat ook niet gebeuren. Veel duidelijker dan Mark Rutte het heeft gezegd kunnen wij eigenlijk niet zijn.

Geert Wilders heeft inmiddels ontzettend veel gedaan en gezegd dat ingaat tegen alles waar wij voor staan. De ‘minder, minder, minder’-uitspraken waren een triest dieptepunt. Het feit dat hij hele bevolkingsgroepen in Nederland uitsluit en de rechterlijke macht schoffeert vinden wij te ver gaan. Dat vinden wij niet normaal.

Daarnaast is onze ervaring met de PVV slecht. In 2010 zat Nederland in een diepe crisis en was er een kabinet nodig dat moeilijke maatregelen durfde te nemen. Geert Wilders durfde die verantwoordelijkheid na anderhalf jaar niet meer aan. En stortte Nederland daarmee ook nog eens in een politieke crisis. Op iemand die in moeilijke tijden weigert leiderschap te tonen, kun je niet bouwen.

Dus het is wat ons betreft heel simpel. We herhalen heel graag nog een keer de duidelijke woorden van Mark Rutte:

Regeren met de PVV? Dat gaat niet gebeuren.

Mark Rutte:
Help ons Nederland te verbeteren.
In gesprek met onze Kamerleden? Kom langs in de Tweede Kamer.
meld je aan
Meedoen met de VVD?