Mark Rutte: "Bedankt voor je vertrouwen in de VVD!"

Dat kunnen we goed gebruiken. Dit zijn hele belangrijke verkiezingen. Willen we een land van doorzetters of een land van opgevers? Kiezen we voor optimisme of voor zwartkijken? Op 15 maart kiezen we wat voor land we willen zijn. Daarom is jouw steun en jouw hulp zo belangrijk. Wil jij nog meer doen om ons te helpen?

1. Doe mee

Je hebt een mening en je wilt wat: doe dan mee met de VVD-campagne. We zijn altijd ergens op straat. Laat ons hieronder weten in welke gemeente je ons wilt helpen en onze lokale campagneleider neemt contact met je op. Zo weet jij zonder te zoeken waar je zijn moet en kunnen wij met nog meer mensen in gesprek.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.

2. Help ons verhaal te delen

Iedere dag gaan we online met mensen het gesprek aan en delen we ons verhaal op Facebook en Twitter. Wil jij ons helpen zoveel mogelijk mensen te bereiken? Stuur een appje met “Ik doe mee” naar +31 6 23937475 en je wordt op de hoogte gehouden van onze online acties, zodat jij ze met je vrienden kan delen.

Support onze verkiezingscampagne
Heb je een vraag? App ons!