Huismeester partijbureau

De VVD zoekt een nieuwe huismeester. Vind jij het leuk om ervoor te zorgen dat jouw collega’s hun werk probleemloos kunnen uitvoeren in een fijne, nette werkomgeving en ontvang je graag gasten met een glimlach? Dan zoeken wij jou!

Je komt terecht in een jong en gedreven team op het partijbureau van de VVD in Den Haag. Wij zijn dé ondersteunende organisatie die werkt voor en met de 25.000 leden van onze mooie club. Met trots en plezier ondersteunen wij zo optimaal mogelijk de vereniging op het gebied van opleidingen, communicatie, campagnes en (leden-)administratie.

Wat ga je doen?
De VVD is volop in beweging en weet op vele manieren de leden in het land te betrekken bij onze vereniging. Als huismeester ben je het eerste aanspreekpunt voor jouw collega’s en zorg je dat alles bij ons in huis op rolletjes loopt. Je bent een belangrijk onderdeel van ons team! Een functie waarin serviceverlening en facilitaire taken een grote rol spelen. Een lampje vervangen of bijvullen van de voorraden dat is voor jou geen enkel probleem! Het doel is dat het partijbureau een schone en fijne plek is om te werken en waar leden zich welkom voelen. Een leuke en diverse baan dus waar je van alles mag en kan regelen. Hieronder een kleine opsomming wat voor werkzaamheden kunnen voorkomen op jouw werkdag als huismeester;

• Je ontvangt gasten en verwerkt de binnenkomende post
  • Je houdt het beheer en onderhoud van het pand in de gaten (schakelen met partijen bij (technische) problemen en/of de schoonmaak van het pand)
  • Je bereidt interne vergaderingen en evenementen voor en zorgt dat na afloop alles weer is opgeruimd
  • Je houdt de voorraden bij en zorgt dat het pand schoon, heel en veilig is
  • Je verricht kleine reparaties, hand-en-spandiensten

Wie ben jij?
Ben jij een organisatietalent met een enthousiaste en hands-on mentaliteit? Vind je het leuk om zelfstandig te werken en ben je flexibel inzetbaar? Dan is dit jouw nieuwe uitdaging! Verder beschik je over de volgende punten:

• Je beschikt over relevante technische kennis en/of ervaring vanuit opleiding, werkervaring of allround klussen
  • Je bent oplossingsgericht
  • Flexibel inzetbaar
  • Basiskennis Office
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift

Wat bieden wij?
Het betreft een functie voor tenminste twintig uur per week (vijf dagen), meer mag ook, waarbij je wordt ingeschaald op basis van je ervaring. De standplaats is Den Haag. De VVD heeft uitstekende arbeidsvoorwaarden en genoeg mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.

Enthousiast?
Wil je bij ons aan de slag? Mail dan voor maandag 29 augustus je motivatie (max. 1 A4) en cv naar werken@vvd.nl. Voor vragen kan je terecht bij Ronald de Rooij (Adjunct-directeur VVD) ook via dit e-mailadres.