Thematisch Netwerk

Gezondheid en Zorg.

Thematisch Netwerk Gezondheid en Zorg.

Gezondheid en zorg zijn thema     ’s waar       iedereen      mee te maken krijgt. Wat is wel en niet ethisch aanvaardbaar, hoe kijken we aan tegen kwaliteitseisen, preventie, innovatie en de stijgende zorgkosten? Het thematisch netwerk Gezondheid en Zorg wil samen met jou in gesprek over deze vragen. Met praktijkervaringen, kennis en expertise vanuit diverse invalshoeken draagt het thematisch netwerk bij aan het debat binnen de partij én delen wij onze visie met onze Kamerleden. In      werkgroepen worden de onderwerpen verder uitgediept     . Daarnaast zijn er      bijeenkomsten over actuele onderwerpen voor geïnteresseerden van binnen én buiten de partij.

Aanmelden thematische netwerken

Aanmelden kan via de knop ‘log in op mijn VVD’ op VVD.nl.      Daar kun je naar Thematische Netwerken gaan en je aanmelden voor het netwerk Gezondheid en Zorg. Dan ben je automatisch geregistreerd voor de nieuwsbrief en krijg je alle updates over bijeenkomsten.

Werkgroep

Actief worden binnen een werkgroep? Mail dan      naar onderstaande e-mailadres jouw contactgegevens en je wordt gekoppeld aan een van de onderstaande werkgroepen:

• Digitale zorg
  • Ethiek
  • GGZ
  • Houdbaarheid en toekomst van de zorg
  • Moet alles wat kan
  • Regeldruk
  • Sociaal domein
  • Volksgezondheid
  • Zorg en welzijn

Contact: vvdnetwerkGenz@gmail.com

LinkedIn: https://www.linkedin.com/groups/8326317/
Aanmelden? Klik hier

dit klopt toch?

Ben je nog geen lid van de VVD?
Word nu lid!