organisatie-image
VVD-festival

KLIK HIER OM JE AAN TE MELDEN

Dat er op het festival bitterballen zijn, weet iedereen inmiddels wel. Dit festival staat er ook iets nog veel belangrijkers op het menu. De toekomst van ons land. De toekomst ook, van onze partij. In maart 2021 zijn er weer Tweede Kamerverkiezingen. Dat lijkt misschien ver weg, maar achter de schermen zijn we de basis voor deze verkiezingen al aan het leggen.

Verkiezingsprogramma Tweede Kamerverkiezingen

In november 2020 wordt het verkiezingsprogramma vastgesteld tijdens de Algemene Vergadering. Het verkiezingsprogramma wordt ditmaal niet geschreven door een klein groepje. Maar door de hele vereniging. Een uniek experiment. Het discussiestuk ‘Liberalisme dat werkt voor mensen’ is het fundament voor het nieuwe verkiezingsprogramma. De komende tijd gaan we dit samen vormgeven. Ook tijdens het festival is hier ruimte en aandacht voor.

VVD-festival 4

Aanmelden VVD-leden

Leden kunnen zich aanmelden via MijnVVD. Meer informatie over de stempassen volgt nog.

Aanmelden bezoekers

Ben jij geen lid van de VVD, maar wil je toch graag het festival bijwonen? Dat vinden wij alleen maar leuk! Je bent van harte welkom in Papendal. Meld je hier direct aan. Houd er rekening mee dat je om legitimatie gevraagd kan worden.

Bekijk hieronder de aftermovie het VVD-festival van vorig jaar!

Adres VVD-festival

Het festival vindt plaats in Papendal:
Papendallaan 8, 6816 VD Arnhem

Algemene ledenvergadering

Hieronder vind je de agenda voor de Algemene Vergadering en de bijbehorende stukken. De leeswijzer, het jaarplan en de begroting voor 2020 worden uiterlijk 15 november gepubliceerd:

In debat over het verkiezingsprogramma

In Lagerhuis-opstelling zal de zaal met elkaar in discussie gaan over door leden geschreven essays. Deze essays, over zeer uiteenlopende maar prikkelende onderwerpen, dienen als input richting het nieuwe verkiezingsprogramma. We hopen hiermee veel nieuwe, inspirerende ideeën op te doen. Check hier de thema’s en bijbehorende essays:

Meedoen met de VVD?
Vragen? App ons!