Vacature

Controller

De VVD zoekt een controller die zijn of haar skills in wil zetten in een politieke omgeving. Je komt terecht in een gedreven team op het Algemeen Secretariaat (partijbureau) van de VVD in Den Haag. Het partijbureau is dé ondersteunende organisatie die werkt voor en met de leden van onze mooie club. Met trots, energie en plezier ondersteunen wij zo optimaal mogelijk de vereniging op het gebied van opleidingen, communicatie, campagnes en (leden-) administratie.

Wat ga je doen?
Als controller van het partijbureau houd jij je onder andere bezig met de financiën van de hele VVD. Zo onderhoud je het contact met lokale penningmeesters en ben je verantwoordelijk voor het opstellen van de begroting en begeleid je het volledige proces rondom de jaarrekening. Je werkt als controller veelal zelfstandig maar wel in een jong en gedreven team. Jouw werk draagt bij aan de groei van onze vereniging.

De functie bestaat verder uit onder andere de volgende werkzaamheden:

– Opstellen en handhaven van de begroting
– Opstellen van de jaarrekening van de VVD en een aantal kleine neveninstellingen
– Begeleiden jaarrekeningcontrole door externe accountant
– Algemene financiële beheer van de vereniging

Wie ben jij?
Je hebt bij voorkeur een relevante HBO of WO-opleiding in een financieel, economische richting. Je vindt het leuk om bezig te zijn met financiële vraagstukken en je ziet het als een uitdaging om alles onderaan de streep kloppend te krijgen.
In ons relatief kleine team pak je allerlei taken proactief op. Je bezit een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan zelfstandig werken aan projecten. Je bent servicegericht en hebt er plezier in om vrijwilligers in de partij te helpen met verschillende financiële vraagstukken.

Wat haal jij uit deze baan?
Bij de VVD ga je hard werken. Niet alleen aan een beter Nederland, maar ook aan jezelf. Je werkt in een jong team in een gezellige en uitdagende omgeving. Daarnaast krijg jij natuurlijk mooie opdrachten waarin je al je vaardigheden kwijt kunt en jezelf verder ontwikkelt. Je helpt de VVD groeien, in leden, in fondsen en in zetels. Dat is goed voor jou én voor Nederland.
Je gaat 36 uur per week aan de slag voor een marktconform salaris. Je standplaats is Den Haag. De VVD heeft uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Enthousiast?
Wil jij bij ons aan de slag? Stuur dan jouw motivatiebrief (max 1 A4) en CV naar Ronald de Rooij via werken@vvd.nl.

Kan ik u misschien ergens mee helpen?