Christianne

Christianne van der Wal is sinds november 2017 voorzitter van de VVD. Samen met de leden werkt zij aan de VVD van morgen.

Het VVD-Hoofdbestuur draagt Christianne van der Wal voor als voorzitter

Doe mee

“Ik wil jullie vragen om mee te doen”, zei Christianne zaterdag op het voorjaarscongres. “Meedoen, is niet voor niets het thema van dit congres. Meedoen om Nederland het fijne land te houden dat het is. Maar ook meedoen om onze partij te vernieuwen. Nieuwe manieren om talent te scouten en te ontwikkelen. Aan de slag met het thema integriteit. Met fondsenwerving. En met nieuwe manieren om leden te winnen.”

Heb jij een goed idee voor de VVD? Stuur Christianne dan een app (beginnend met ‘Beste Christianne…’), een mailtje of nodig haar uit bij jouw lokale netwerk!

Aan de bak

“Mensen die mij een beetje kennen, weten dat ik nogal optimistisch van aard ben. Ik ben niet zo’n zorgelijk type. Maar daarin schuilt ook een gevaar. Als je maar vaak genoeg de positieve boodschap herhaalt, dan ga je er vanzelf met z’n allen in geloven. En dat terwijl het op veel punten écht beter moet met de VVD. Daarom moeten we aan de bak. Allemaal.

Ik heb er zin in! Want met elkaar werken aan een nieuwe VVD, is iets positiefs!  Hoe gaaf zou het zijn als het ons lukt om de VVD wéér een grote sprong vooruit te laten maken? Verder te laten groeien? Het betekent op straat lopen en een duim omhoog krijgen, simpelweg omdat je van de VVD bent. Het betekent dat je een club bent waar mensen graag bij willen horen. Daar doen we het voor!”

Een nieuw verhaal voor de VVD

Een reeks werkgroepen, breed uit de partij, gaan met de uitdagingen voor de VVD aan de slag. Aan de slag met een nieuw verhaal. Nieuwe manieren om talent te scouten en te ontwikkelen. Aan de slag met het thema integriteit. Met fondsenwerving. En met nieuwe manieren om leden te winnen.

Heb jij een idee om meer leden te winnen? Om talent te scouten? Of een ander goed idee voor de VVD? Stuur Christianne dan een app (beginnend met ‘Beste Christianne…’), een mailtje of nodig haar uit bij jouw lokale netwerk!

Stuur Christianne een bericht