Vacature

Boekhouder

De VVD zoekt een nieuwe boekhouder die zijn of haar skills in wil zetten in een politieke omgeving. Je komt terecht in een gedreven team op het Algemeen Secretariaat (partijbureau) van de VVD in Den Haag. Het partijbureau is dé ondersteunende organisatie die werkt voor en met de leden van onze mooie club. Met trots, energie en plezier ondersteunen wij zo optimaal mogelijk de vereniging op het gebied van opleidingen, communicatie, campagnes en (leden-) administratie.

Wat ga je doen?
Als boekhouder van het partijbureau houd jij je onder andere bezig met de financiën van de vereniging VVD, onze bestuurdersvereniging en buitenlandse activiteiten.
De functie bestaat verder uit de volgende werkzaamheden:

– Beheer over de boekhouding van de VVD en een aantal neveninstellingen
– Klaarmaken en verwerken van betalingen
– Personeelsadministratie
– Financiële afwikkeling ledenadministratie

Wie ben jij?
Je hebt bij voorkeur een relevante MBO4 of HBO opleiding in boekhouden of in een financieel, economische richting. Je vindt het leuk om bezig te zijn met financiële vraagstukken en je ziet het als een uitdaging om alles onderaan de streep kloppend te krijgen.
In ons relatief kleine team pak je allerlei taken proactief op. We zoeken iemand met een kritische blik en een zelfstandige werkhouding. Iemand die graag meedenkt en steeds op zoek blijft naar mogelijkheden om processen te verbeteren.

Wat haal jij uit deze baan?
Bij de VVD ga je hard werken. Niet alleen aan een beter Nederland, maar ook aan jezelf. Je werkt in een jong team in een gezellige en uitdagende omgeving. Daarnaast krijg jij natuurlijk mooie opdrachten waarin je al je vaardigheden kwijt kunt en jezelf verder ontwikkelt. Je helpt de VVD groeien, in leden, in fondsen en in zetels. Dat is goed voor jou én voor Nederland.
Je gaat 28 tot 36 uur per week aan de slag voor een marktconform salaris. Je standplaats is Den Haag. De VVD heeft uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Enthousiast?
Wil jij bij ons aan de slag? Stuur dan jouw motivatiebrief (max 1 A4) en CV naar Ronald de Rooij via werken@vvd.nl.

Kan ik u misschien ergens mee helpen?