vacature
Adviseur bestuurlijke- en juridische zaken

Gaat jouw hart sneller kloppen van het adviseren in complexe juridische- en bestuurlijke vraagstukken? Ben jij iemand die collega’s en vrijwilligers met advies ondersteunt? Dan zoeken wij jou!

De VVD is een club die strijdt voor iedereen in Nederland die mee wil doen. Het Algemeen Secretariaat (partijbureau) is dé ondersteunende organisatie die werkt voor en met de leden van onze mooie club. Met trots, energie en plezier denken wij iedere dag als 1 team vooruit en lopen wij 1 stap voor om de vereniging zo optimaal mogelijk te ondersteunen op het gebied van opleidingen, communicatie, campagnes en administratie.

Onze leden, lokale netwerken en regio’s staan centraal in ons werk. Als adviseur bestuurlijke en juridische zaken ben jij het eerste aanspreekpunt voor leden en bestuurders in het land voor (praktische) vragen of advisering bij (complexe) vraagstukken. Je denkt dan ook pro-actief mee en treedt dienstverlenend op om de vereniging optimaal te ondersteunen en zet procedures en reglementen om in heldere handvatten. Je bent aanspreekpunt en adviseur op het gebied van integriteit, conflictbemiddeling en mediation.  In deze functie ondersteun je ook (juridische) commissies zoals de Dilemma-commissie en de VVD-bestuurdersvereniging.

Wat heb je nodig? Je hebt een relevante HBO- of academische opleiding en tenminste twee  jaar relevante werkervaring. Je bent analytisch sterk en in staat om vanuit vragen op te zoek te gaan naar de beste oplossing en beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden en weet mensen te motiveren. Ook kun je goed schakelen op verschillende niveaus, bent leergierig en een teamplayer. Je bent flexibel qua werktijden, ’s avonds of in het weekend werken is voor jou geen probleem.

Voor deze rol zoeken wij iemand die affiniteit heeft met het gedachtegoed van VVD, het openbaar bestuur en het werken in een vereniging met vrijwilligers.

Het betreft een functie voor 36 uur, salarisschaal 11 (BBRA) afhankelijk van ervaring. Je standplaats is Den Haag. De VVD heeft uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Wil je bij ons aan de slag? Stuur dan je motivatie en CV naar Stephanie ter Borg (s.terborg@vvd.nl),  directeur VVD Algemeen Secretariaat. Als je nog vragen hebt, mail die dan ook aan Stephanie!

Heb je een vraag? App ons!