Speeddate bijeenkomst met Liberaal Vrouwennetwerk
datum: 17 januari 2020 13:00
plek: Markt 11 6811CG Arnhem

Als voorbereiding op deze verkiezingen organiseert het Liberaal Vrouwen Netwerk een speeddatebijeenkomst voor eenieder die zich wil oriënteren op een plaats op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamer of op een bestuurlijke functie, politiek dan wel maatschappelijk. Het LVN doet dit in samenwerking met het Liberaal Netwerk Maatschappelijk Middenveld.

Deze bijeenkomst vindt plaats op vrijdag 17 januari 2020 13.00 – 16.00 uur, incl. lunch Provinciehuis Gelderland Markt 11 6811CG Arnhem.

Aanmelden kan via: MijnVVD

Voor alle functies geldt dat de VVD wel wat ‘vrouw’ kan gebruiken! Tot op heden hebben toegezegd mee te werken: – Christianne van der Wal, voorzitter hoofdbestuur en gedeputeerde bij de provincie Gelderland, gastvrouw van deze bijeenkomst, en – Tanja Klip-Martin, dijkgraaf waterschap Vallei en Veluwe. Dit gezelschap zal nog worden gecompleteerd met bestuurders maatschappelijk middenveld en leden van de Tweede Kamer. Hun namen worden op korte termijn bekend gemaakt.

Al met wordt dit een gevarieerd gezelschap dat graag expertise, enthousiasme en betrokkenheid met het liberale gedachtegoed met de aanwezigen wil delen! De kosten voor deze bijeenkomst zijn € 20,00 incl. lunch. Introducees welkom!

location-map
Help ons Nederland te verbeteren.
In gesprek met onze Kamerleden? Kom langs in de Tweede Kamer.
meld je aan
Meedoen met de VVD?
Kan ik u misschien ergens mee helpen?
Wil jij hier over mee praten?
Ja, ik doe mee