Maatregelen voor de land- en tuinbouw in de coronacrisis met Helma Lodders, Arne Weverling en Jan Huitema
datum: 28 mei 2020 19:30
plek:

Op donderdagavond 28 mei organiseert het Thematisch Netwerk Landbouw, Natuur en Voedsel een online bijeenkomst over maatregelen voor de land- en tuinbouw met betrekking tot de coronacrisis. Tweede Kamerleden Helma Lodders en Arne Weverling en Europarlementariër Jan Huitema zullen gaan vertellen over de werkzaamheden van de VVD-fracties om ondernemers die tegen problemen aanlopen te ondersteunen, en zullen de genomen maatregelen van het kabinet en de Europese Commissie toelichten.

Aanmelden
Wilt u deelnemen aan deze bijeenkomst? Dan kunt u zich aanmelden via MijnVVD onder het tabblad ‘Evenementen’. Wanneer u zich aan heeft gemeld, krijgt u voor aanvang een link toegestuurd via de mail waarmee u deel kunt nemen aan de bijeenkomst via Zoom. Er is een limiet van 90 deelnemers voor deze bijeenkomst.

Vragen
Tijdens de bijeenkomst is er een halfuur ruimte om vragen te stellen via de chatfunctie van Zoom. Daardoor zal het misschien niet lukken om alle vragen goed te beantwoorden. Heeft u dringende of complexe vragen, dan kunt u altijd een mail sturen naar een van deze volksvertegenwoordigers.

location-map
hallo?
Help ons Nederland te verbeteren.
In gesprek met onze Kamerleden? Kom langs in de Tweede Kamer.
meld je aan
Meedoen met de VVD?
Kan ik u misschien ergens mee helpen?
Wil jij hier over mee praten?
Ja, ik doe mee