Bouwen bouwen bouwen! Themabijeenkomst Wonen
datum: 15 december 2018 09:30
plek: Orpheus, Churchilllaan 1 Apeldoorn

Themabijeenkomst Wonen en Bouwen!

Er speelt veel In de woon- en bouwsector. De crisis is voorbij en er moet heel veel gebouwd worden: tot 2030 1 miljoen huizen. Maar hoe pakken we dit aan? Wat is hierbij de rol van de gemeente, de provincie en het Rijk? Op 15 december gaat het Thematisch Netwerk Wonen van de VVD graag met jou over deze onderwerpen en meer in gesprek!

Zowel landelijk als lokaal zijn er veel zaken waar men dagelijks tegenaan loopt. Volkshuisvesting, ruimtelijke ordening, sociale huur, scheefwonen, statushouders, middenhuur, krimpgebieden, huisjesmelkers, fiscaliteit, vakantieverhuur en schimmelwoningen.

Er zullen interessante sprekers aanwezig zijn, onder andere: Daniel Koerhuis (Tweede Kamerlid), Bas Kurvers (wethouder Rotterdam)  en Monique van Haaf (Gedeputeerde Provincie Overijssel). Zij zullen met jou in gesprek gaan over onderwerpen die jou aanspreken. Presentator Joris Zevenbergen (bekend van Politiek Cafe Libertijn van VVD Amsterdam) zal deze dag het gesprek leiden.

Het belooft een interessante dag te worden! Meld je daarom snel aan via MijnVVD. Heb je problemen met aanmelden of vragen over het evenement? Stuur een mail naar strategie@vvd.nl.

location-map
Help ons Nederland te verbeteren.
In gesprek met onze Kamerleden? Kom langs in de Tweede Kamer.
meld je aan
Meedoen met de VVD?
Kan ik u misschien ergens mee helpen?
Wil jij hier over mee praten?
Ja, ik doe mee