1. 26 augustus − Het hoofdbestuur van de VVD heeft Mark Rutte voorgedragen als lijsttrekker voor de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart 2017. Het hoofdbestuur is verheugd dat deze “once in a lifetime”-politicus bereid is om nogmaals bij de verkiezingen de VVD aan te voeren. Lees verder

2. 24 mei − Wil jij een keer langskomen om over verschillende onderwerpen je mening te geven aan een van onze Kamerleden? Dat kan heel simpel via de volgende link! http://www.vvd.nl/kombijonslangs Lees verder

3. 09 augustus − We laten ons niet chanteren. Afspraak is afspraak. Turkije heeft zich daar aan te houden. We willen geen nieuwe stromen asielzoekers naar Nederland. Lees verder

4. 06 augustus − Mitchell (23) viert de Gay Pride: ‘Heel belangrijk dat dit kan en mag’ Lees verder

5. 24 juli − Nederland is een land waar we elkaar in onze waarde laten. Waar we vreedzaam met elkaar samenleven en een fijn leven willen hebben met de mensen om ons heen. Iedereen kan hier zelf zijn eigen leven leiden, maar we dringen onze voorkeuren nooit aan een ander op. Lees verder

6. 21 juli − De VVD is uitermate bezorgd over de afkondiging van de noodtoestand in Turkije. De onrust die hiermee gepaard gaat mag niet overslaan naar ons land. Intimidatie van journalisten en mede-Nederlanders door aanhangers van Erdogan in ons land is onacceptabel en moet keihard worden aangepakt. Lees verder

7. 16 juli − Het is in het Nederlands belang dat de rust terugkeert in Turkije en dat snel zekerheid wordt geboden aan Nederlanders die veilig naar Turkije op vakantie willen gaan, maar ook dat Turkse Nederlanders in ons land de rust bewaren en dat de tegenstellingen uit Turkije niet naar Nederland worden geïmporteerd. Lees verder

8. 06 juli − Halbe Zijlstra: "Wat een afschuwelijk bericht dat twee Nederlandse militairen in Mali zijn omgekomen. Onze militairen knokken dagelijks voor onze veiligheid en twee van hen hebben daar de hoogste prijs voor betaald. Wij leven intens mee met de nabestaanden. Ons medeleven gaat daarnaast uit naar de derde betrokken militair die momenteel vecht voor zijn leven. Hem wensen wij alle kracht." Lees verder

9. 06 juli − Vandaag heeft de inspectie voor de gezondheidszorg bekend gemaakt dat in teveel verpleeghuizen de zorg slecht is. Ik ben geschrokken en boos over dat bericht. Ik snap goed dat mensen zich zorgen maken. Je moet er niet aan denken dat je vandaag gaat beslissen naar welk verpleeghuis je vader of moeder gaat. Zonder te weten of het wel veilig is. Als je ouders of grootouders naar het verpleeghuis moeten is je grootste nachtmerrie dat de dingen gebeuren die in dit rapport staan. Verkeerde medicijnen, of verwaarlozing. Er moet snel bekend worden gemaakt welke verpleeghuizen dit zijn. Daarbij moeten niet de bewoners worden gedwongen tot verhuizen. Juist de slechte managers moeten het veld ruimen. Ik ben op veel plekken geweest waar het gelukkig wel goed gaat. Laten we die als voorbeeld nemen en heel snel die verbeteringen uitvoeren! Sjoerd Potters Lees verder

10. 29 juni − Over de zorg in Nederland bestaan veel misverstanden. Die willen we graag uit de wereld helpen. Omdat we trots zijn op ons zorgstelsel, maar vooral omdat we trots zijn op de mensen die in de zorg werken. Zij maken het mogelijk dat iedereen in Nederland kan rekenen op de allerbeste zorg. Lees verder

11. 17 juni − Linda (36), duizendpoot bij de VVD Lees verder